Aktuální právní problémy personální praxe

9.11.2017

Provedeme Vás jednotlivými možnostmi rozvrhování pracovní doby pro pracovní poměr, DPČ i DPP. Na příkladech vysvětlíme příležitosti a úskalí rozvrhování pracovní doby a jak jimi bezpečně proplout, včetně našich aktuálních zkušeností z kontrol inspekce práce. Stranou nezůstanou ani méně obvyklé způsoby rozvržení pracovní doby, problematika pracovní pohotovosti a nepřetržitých odpočinků.

V rámci semináře probereme:

Dále se zaměříme na pracovněprávní novinky, kde se dozvíte, co Vám přinese otcovská, dlouhodobé ošetřovné i to, proč lze nyní mezi zaměstnanci očekávat nárůst členů aktivních záloh Armády ČR. Dále s Vámi projdeme aktuální pracovněprávní rozhodnutí Nejvyššího soudu s vysvětlením, jaký konkrétní dopad mají pro Vaše podnikání.

Na závěr společně probereme problematiku pracovněprávních kontrol, včetně upozornění, kdy můžete kontrolu čekat a jak se na ni správně připravit. Na skutečných příkladech z praxe ilustrujeme nejčastější chyby zaměstnavatelů, abyste se jim mohli ve Vaší firmě vyhnout. Zároveň Vás provedeme prioritami kontrolní činnosti inspekce práce pro rok 2018. V rámci semináře probereme:

Vše budeme ilustrovat praktickými příklady a doporučeními. Seminář je v neposlední řadě i příležitostí pro setkání s předními odborníky i s dalšími HR specialisty v příjemném prostředí. V průběhu semináře i na jeho závěru budete mít možnost klást dotazy a diskutovat.

 

Harmonogram: 9:00 – 14:00

Komu je seminář určen: personální a HR ředitelé, interní právníci

Přednášející: Mgr. Tomáš PROCHÁZKA, Partner advokátní kanceláře AK Dvořák, Hager & Partners

Termín a místo konání: 22. února 2018, hotel BUDWEIS, Mlýnská 6, České Budějovice

Cena: 1 500,- Kč bez DPH

 

Svou účast (stejně jako případné odhlášení), prosím, potvrzujte na e-mailovou adresu karolina.prokopova@moorestephens.cz.

Registrovat
© 2018 Moore Stephens. Všechna práva vyhrazena. Mapa stránek Politika ochrany soukromí Design by aboutblank - creative web design